Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
:szeroki_usmiech
tyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...
a tak poważeniej to octavia nie ma za bardzo konkurencji, jak ktoś potrzebuje duży bagażnik to nie widzę wyboru ... no chyba że dopłacimy +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
no cóż
a ja właśbnie zanabyłem nowy turbo zapierdalacz o oznaczeniu silnika BWE
niby to samo 2,0 tfsi ale .... dwa intercoolery, pasek i duuuuży potencjał :wink:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Pomysł jest taki, że do roboty po mieście nowy UP - wersja dwumiejscowa z kratką ( ale muszę jeszcze sprawdzić info, bo ponoć są jakieś wadliwe sprzęgła w tym modelu :roll: ) a dla funu Subaru i być może z turbo :diabelski_usmiech
EŁ, podobno łatwo można sprawdzić czy łańcuch przeskoczył gdzieś na rozrządzie są dwie gumki na tych kołach (wybacz słownictwo ale jestem laikiem w temacie) po wyjęciu gumek, obracamy kołem i czekamy pojawią się kreski czy strzałki - tyle że jak strzałka jest na jednej gumce to musisz zakręcić jeszcze raz żeby się pojawiła na obu - jak będzie na obu to musi być w tej samej pozycji
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
:szeroki_usmiech
tyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...
a tak poważeniej to octavia nie ma za bardzo konkurencji, jak ktoś potrzebuje duży bagażnik to nie widzę wyboru ... no chyba że dopłacimy +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
Octavia ma rzeczywiscie duzy bagaznik,ale Auris kombi,czy wchodzacy Civic kombi...tez male nie sa.
Wiekszym plusem Octavi jest moim zdaniem duza roznorodnosc dostepnych silnikow...tu Japonce sa z tylu.
Wiec albo fun z jazdy turbo benzyna,albo spokojne sny przy wolnossacej benzynie. :szeroki_usmiech
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Octavia ma rzeczywiscie duzy bagaznik,ale Auris kombi,czy wchodzacy Civic kombi...tez male nie sa.
Co z tego że Auris ma spory jak na Aurisa bagażnik jak jest ciasny w środku.
Zamieszczone przez gebek
Wiec albo fun z jazdy turbo benzyna,albo spokojne sny przy wolnossacej benzynie. :szeroki_usmiech
Oj te wolnossące benzyny, ostatnio żona moja dała mi swoją Yariskę 1.33 100KM, abym się nią przejechał trochę dalej. Oj się namachałem biegami. Po 100km trasy jak wsiadłem do swojej OII 1.9 TDI to czułem się jakbym automatem jechał . Normalnie biegów nie trzeba zmieniać w porównaniu z japońską wiertarką. :szeroki_usmiech
Oj te wolnossące benzyny, ostatnio żona moja dała mi swoją Yariskę 1.33 100KM, abym się nią przejechał trochę dalej. Oj się namachałem biegami. Po 100km trasy jak wsiadłem do swojej OII 1.9 TDI to czułem się jakbym automatem jechał . Normalnie biegów nie trzeba zmieniać w porównaniu z japońską wiertarką.
_________________
Rozumiem Cie :szeroki_usmiech tez bylem kiedys fanem TDI,ale mi przeszlo...do wolnossacej benzyny mozna sie przyzwyczaic.
Co nie znaczy,ze niekiedy nie brakuje mi tego momentu obrotowego :szeroki_usmiech
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
tyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...
Jeśli najpierw ją uruchomi, poczeka czy nic nie dzwoni i ruszy bez problemów .
A tak poważnie - silniki TSI wg mnie jeśli chodzi o charakterystykę to bajka. W dobrze wyposażonej Octavii nic więcej człowiekowi nie potrzeba. Tutaj fabryczna jakby nie było usterka, jeśli wystąpi, wiąże się jednak z nerwami w każdym przypadku i zależnie od rozwiązania problemu z większymi lub mniejszymi kosztami :roll:. Koledzy mam poważne pytanie - czy kupując używane TSI i powiedzmy od razu jadąc na wymianę całego rozrządu ma się jakąkolwiek gwarancję, że będzie już dobrze? Czy poprostu kupuje się pozorny spokój na jakiś czas? Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
Koledzy mam poważne pytanie - czy kupując używane TSI i powiedzmy od razu jadąc na wymianę całego rozrządu ma się jakąkolwiek gwarancję, że będzie już dobrze? Czy poprostu kupuje się pozorny spokój na jakiś czas? Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
gdyby to ktoś wiedział, najchętniej zrobiłbym listę, osób którym padło włącznie z rocznikiem i wersją rozrządu, także w ewentualnych celach sądowych.
Co do wymiany, a co ile byś wymieniał skoro tutaj padło po 70tys?
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
może jestem idiotą, ale jak dla mnie, na Twoich wspaniałych rysunkach autorstwa VW AG, do Twoich wynurzeń brakuje jednego cennego elementu - nazywa się to prowadnica zaworowa. Jeśli wiesz co to, dalsza pisanina jest zbędna.
Jeśli producent silnika, jako jedyną metodę na regenerację otworów w których pracują trzonki zaworowe przewiduje wymianę głowicy, to już wiesz na co są wszystkie inne części.
Można się licytować, kiedy ................... tłoków o zawory jest znaczące - wtedy, kiedy je zakleszczy w prowadnicy, wtedy kiedy je złamie... sam nie wiem.
Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
robreg, tak, w tym modelu producent nie przewidział wymiany prowadnic.
Dlatego trzeba rozebrać głowicę i zobaczyć co jest uszkodzone. Jeśli korpus, to do wymiany korpus lub całość. Jeśli coś innego, to jest to czym zastąpić.
Zamieszczone przez robreg
Jeśli wiesz co to, dalsza pisanina jest zbędna.
Nie wiem co to, więc zgadzam się w 100% że dalsze strzępienie języka jest zbędne.
Skoda - "Przemyślane rozwiązania" Jak czytam tematy na temat wsypujących się rozrządów w benzynowych TSI to nic już mnie nie przekonuje do zakupu innego auta niż z silnikiem diesla jeśli wybór padłby samochód z grupy VAG. Rozumiem frajdę z jazdy uturbioną benzyną, ale koszty utrzymania takiego auta nie przemawiają do mnie.
Weź tu kup takie auto na handel, sprzedaj pewny samochód z niekręconym przebiegiem i niech w aucie przy takim przebiegu wysypie się rozrząd. Kupujący raczej nie uzna, że w tych silnikach to się zdarza tylko obwini Cię, że sprzedałeś mu bubel z ukrytą wadą i poda do sądu o odszkodowanie :roll: Niczemu winny możesz zostać pierwszorzędnym oszustem.
elpolacco, to nie jest dokładnie tak. Epoka MB 123/MB124 i temu podobnych samochodów już nie wróci. Teraz samochód ma przejechać gwarancję a potem nie kwalifikować się do naprawy. TSI / TFSI nie są w tej dziedzinie jedynymi przykładami. Te igrzyska dopiero się rozpoczynają
Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
A jaki jest koszt wymiany rozrządu w 1.8TSI ? Bo może jednak warto go wymienić, żeby spać spokojnie . Co prawda moje auto jest po akcji serwisowej napinacza, ale jak czytam te posty to odczuwam pewien niepokój .
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Panowie a czy w 2,0 tsi CCZA warto wymienić sam napinacz? bo zaczołem sie też martwić ,czy po samym vinie są mi w stanie powiedzieć czy mam ten ferelny czy trzeba osobiście jechać zeby zobaczyli
Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
A jaki jest koszt wymiany rozrządu w 1.8TSI ? Bo może jednak warto go wymienić, żeby spać spokojnie . Co prawda moje auto jest po akcji serwisowej napinacza, ale jak czytam te posty to odczuwam pewien niepokój .
Jeżeli dobrze pamiętam to chyba ponad 2k, sam napinacz + robocizna to jakieś 900 ziko.
Komentarz